Hívjon minket: +36 70 308 0787

Ingyenes szállítás 150 000 Ft fölött*

Vásárlási Információk

Az alábbiakban röviden összefoglaljuk a vásárlás menetét és a fontosabb tudnivalókat.

Gyakran feltett kérdések

Rendelés és kiszállítás

A kiválasztott terméket tegye a kosarába, majd kattintson a Pénztár gombra. Itt megadhatja/ellenőrizheti a kiszállítási címet, számlázási címet.
Állítsuk be a kiszállítás és a fizetés módját. Az űrlapon felsorolt mezők kitöltése a céges adatok mező kivételével kötelező! 
A véglegesítés után rendelése adatbázisunkban rögzítésre kerül. A rendelés visszaigazolásáról e-mailt küldünk. Köszönjük a vásárlást!

Az áru mellett található ár minden esetben tartalmazza a 27% ÁFÁ-t. A megrendelőlapon, illetve a visszaigazoló levélben megtalálható összegek tartalmazzák a szükséges értékeket és a szerződés létrejöttéig (a szükséges vételár vagy előleg kifitése) ajánlatnak minősül, melynek érvényessége 30 naptári nap.

A megrendelt termékről minden esetben kap e-mailben vagy telefonon visszajelzést ügyfélszolgálatunktól. Irányadó határidők:

  • Készletes/standard termékek esetén 2-3 munkanap
  • Speciális rendelésű termékek esetén 3-5 munkanap
  • Egyedi gyártású alapszínű termékek esetén 3-5 munkanap*
  • Egyedi gyártású speciális színű termékek esetén 5-7 munkap*

*a szerződés létrejöttétől számolva – tehát az aláírás és az előleg megfizetésének megtörténte.

  • Fizetés utánvéttel
    Amennyiben az utánvéttel való fizetést választja, a megrendelt terméket a rendelés során megadott címre kiszállítjuk és a rendelés ellenértékét a futárnak kell átadnia.
  • Fizetés bankkártyával
    Amennyiben bankkártyával fizeti megrendelését, ki kell választania annak típusát. A következő kártyatípusokat fogadjuk el: VISA, VISA Electron, Maestro és MasterCard.
    Ezen felül a következő adatokat kell megadja: bankkártya száma, lejárati dátuma és a biztonsági (CVC) kódja a bankkártya hátoldaláról. Kártyás fizetéseinket a Barion szolgáltató biztosítja.
  • Fizetés átutalással
    Közleményben legyen szíves a rendelésének számát föltüntetni.
    Soul Home & Living Kft. 
    Erste Bank
    11600006-00000000-83908864

Speciális, egyéni igényeket kiszolgáló termékeink esetében szerződéskötés és 50%-os előleg kifizetése a teljesítés feltétele.
Amennyiben nem bankártyás fizetést választ, a kifizetés módjai a következők lehetnek: Készpénzben telephelyünkön, előre utalással bankszámlánkra.

A szállítást háromféleképpen tudjuk biztosítani:

 

  • Személyes átvétellel bemutatótermünkben – Budapest 1165, Légcsavar utca 5. szám alatti telephelyünkön, hétköznapokon 7.00-16.00 között vehetik át az elkészült termékeket.
  • Kiszállítás futárszolgálat közreműködésével – A futárszolgálatos kézbesítés hétköznap 8:00 és 17:00 óra között történik. Amennyiben ezen időkereten belül nem tartózkodik otthon, kérjük, adja meg szállítási címnek azt a címet (pl. munkahely) ahol a GLS futárai elérhetik Önt.

A szállítás pontos időpontjáról minden esetben tájékoztatást adunk! A szállítási költség az áru tömegétől, műszaki előírásaitól (garázskapuk speciális szállítási módot igényelnek) a kedvezmények pedig a rendelés összértékétől függnek.

 

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár vagy a szállító előtt szíveskedjék megvizsgálni, és amennyiben sérülést észlel, vetessen fel jegyzőkönyvet, valamint ne vegye át a csomagot. 

Termékeinkre a mindenkori hatályos magyar jogszabályok szerinti garanciákat vállaljuk. Az épület részévé váló beépített szerkezetekre az ÉMI által előírt 5 évet, a többi árnyékolószerkezetre 3 évet. Mindent, ami garanciával kapcsolatos, itt ér el.

Vásárlás előtti tudnivalók

A webáruház működése

A keresőmezőbe írja be a termék nevét vagy csak részletében. Az új keresőfunkció termékre és tulajdonságra, egyaránt keres, valamint a termék leírásába is belelát. Így jelenhetnek meg találatként olyan modellek nevei is az eredményként kapott listában, melyeknek a címében nem, csak a leírásában szerepelnek a keresősorban megadott szavak. A találati listában első helyen természetesen a keresett szó jelenik meg.

A regisztráció számos előnnyel jár, ezért ajánljuk vásárlóinknak. A regisztrációval feliratkozhat hírlevelünkre melyben hasznos információk és legújabb termékeink is megtalálhatóak. A regisztrációt követően adatai mentésre kerülnek rendszerünkben így nem szükséges a szállításhoz és a rendeléshez az adatokat újból megadni. Minden korábbi és további rendelés nyomon követhető. Kedvenc termékeit listába gyűjtheti, így egyetlen gombnyomással máris kosárba teheti őket.

Oldalunkon lehetőség nyílik regisztráció nélküli vásárlásra, ehhez szükségünk van a szállításhoz fontos információkra: név, e-mail cím, telefonszám, szállítási cím. Jelszót választani ezesetben nem szükséges. Termék kiválasztását majd fizetést követően csupán ezekre az adatokra van szükségünk és már küldjük is Önnek a választott terméket.

Ingyenes kiszállítás

150 000 Ft fölött*

Előzetes felmérés

Igény esetén

Garancia

Szakszerű beszerelés esetén

100% Biztonságos fizetés

Online vagy készpénzben