Shopping Cart

Hívjon minket: +36 20 261 2929

Ingyenes szállítás 100 000 Ft fölött

Vásárlási Információk

Az alábbiakban röviden összefoglaljuk a vásárlás menetét és a fontosabb tudnivalókat.

Gyakran feltett kérdések

Rendelés és kiszállítás

Állítsa be a megvásárolni kívánt termék tulajdonságait és tegye a kosarába, majd kattintson a Pénztár gombra. Ezután megadhatja/ellenőrizheti a kiszállítási címet, számlázási címet adhat meg, beállíthatja a kiszállítás módját és a fizetés módját. Az űrlapon felsorolt mezők kitöltése a céges adatok mező kivételével kötelező! A véglegesítés után rendelése adatbázisunkban rögzítésre került. Ezután a rendelés nyomtatásáról ne feledkezzen meg! A rendelés visszaigazolásáról e-mailt küldünk, a speciális feltételek egyeztetése végett pedig kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot. Köszönjük a vásárlást!

Az áru mellett található ár minden esetben tartalmazza a 27% ÁFÁ-t. A megrendelőlapon, illetve a visszaigazoló levélben megtalálható összegek tartalmazzák a szükséges értékeket és a szerződés létrejöttéig (a szükséges vételár vagy előleg kifitése) ajánlatnak minősül, melynek érvényessége 30 naptári nap.

Amikor Ön betesz egy terméket a kosarába, még nem kötelezi Önt a termék megvásárlására, azonban addig, amíg Ön az áruház honlapját böngészi, addig egy adott áru a kosarában van. A vásárolt termék összege mindig a menü alatti sorban aktuálisan megjelenik, ezért mindig tudni fogja, hogy hol tart a vásárlás.

A megrendelt termékről minden esetben kap e-mailben vagy telefonon visszajelzést ügyfélszolgálatunktól. Irányadó határidők:  
  • Készletes/standard termékek esetén 2-5 munkanap
  • Speciális rendelésű termékek esetén 3-9 munkanap
  • Egyedi gyártású alapszínű termékek esetén 5-12 munkanap*
  • Egyedi gyártású speciális színű termékek esetén 14-28 munkap*
*a szerződés létrejöttétől számolva – tehát az aláírás és az előleg megfizetésének megtörténte.
  • Fizetés utánvéttel
    Amennyiben az utánvéttel való fizetést választja, a megrendelt terméket a rendelés során megadott címre kiszállítjuk és a rendelés ellenértékét a futárnak kell átadnia.
  • Fizetés bankkártyával
    Amennyiben bankkártyával fizeti megrendelését, ki kell választania annak típusát. A következő kártyatípusokat fogadjuk el: VISA, VISA Electron, Maestro és MasterCard.
    Ezen felül a következő adatokat kell megadja: bankkártya száma, lejárati dátuma és a biztonsági (CVC) kódja a bankkártya hátoldaláról. Kártyás fizetéseinket a Barion szolgáltató biztosítja.
  • Fizetés átutalással
    Közleményben legyen szíves a rendelésének számát föltüntetni.
    Soul Home & Living Kft. 
    Erste Bank
    11600006-00000000-83908864

Speciális, egyéni igényeket kiszolgáló termékeink esetében szerződéskötés és 50%-os előleg kifizetése a teljesítés feltétele.
Amennyiben nem bankártyás fizetést választ, a kifizetés módjai a következők lehetnek: Készpénzben telephelyünkön, előre utalással bankszámlánkra.

A szállítást háromféleképpen tudjuk biztosítani:

 

  • Személyes átvétellel telephelyünkön – Budapest 1165, Légcsavar utca 5. szám alatti telephelyünkön, hétköznapokon 7.00-16.00 között vehetik át az elkészült termékeket.
  • Kiszállítás futárszolgálat közreműködésével – A futárszolgálatos kézbesítés hétköznap 8:00 és 17:00 óra között történik. Amennyiben ezen időkereten belül nem tartózkodik otthon, kérjük, adja meg szállítási címnek azt a címet (pl. munkahely) ahol a GLS futárai elérhetik Önt.
  • Kiszállítás saját fuvareszközzel – Elsősorban a speciális szállítást igénylő termékeknél ajánljuk Önöknek ezt a választási lehetőséget.

A szállítási költség az áru tömegétől, műszaki előírásaitól (garázskapuk speciális szállítási módot igényelnek) a kedvezmények pedig a rendelés összértékétől függnek.

 

A szállítás pontos időpontjáról minden esetben tájékoztatást adunk!

 

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár vagy a szállító előtt szíveskedjék megvizsgálni, és amennyiben sérülést észlel, vetessen fel jegyzőkönyvet, valamint ne vegye át a csomagot. Amennyiben személyesen szeretné átvenni a terméket, nem számítunk fel semmi plusz költséget. Kérjük személyes átvételkor érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon időpont egyeztetés végett. Telefon: +36 (1) 402-1141

Termékeinkre a mindenkori hatályos magyar jogszabályok szerinti garanciákat vállaljuk. Az épület részévé váló beépített szerkezetekre az ÉMI által előírt 5 évet, a többi árnyékolószerkezetre 1 évet, 1+1 évet vagy 2+1 évet, illetve egyes esetekben ennél többet is. Mindent, ami garanciával kapcsolatos, itt ér el.
Vásárlás előtti tudnivalók

A webáruház működése

A keresőmezőbe írja be a termék nevét vagy csak részletében. Az új keresőfunkció termékre és tulajdonságra, egyaránt keres, valamint a termék leírásába is belelát. Így jelenhetnek meg találatként olyan modellek nevei is az eredményként kapott listában, melyeknek a címében nem, csak a leírásában szerepelnek a keresősorban megadott szavak. A találati listában első helyen természetesen a keresett szó jelenik meg.

A regisztráció számos előnnyel jár, ezért ajánljuk vásárlóinknak. A regisztrációval feliratkozhat hírlevelünkre melyben hasznos információk és legújabb termékeink is megtalálhatóak. A regisztrációt követően adatai mentésre kerülnek rendszerünkben így nem szükséges a szállításhoz és a rendeléshez az adatokat újból megadni. Minden korábbi és további rendelés nyomon követhető. Kedvenc termékeit listába gyűjtheti, így egyetlen gombnyomással máris kosárba teheti őket.

Oldalunkon lehetőség nyílik regisztráció nélküli vásárlásra, ehhez szükségünk van a szállításhoz fontos információkra: név, e-mail cím, telefonszám, szállítási cím. Jelszót választani ezesetben nem szükséges. Termék kiválasztását majd fizetést követően csupán ezekre az adatokra van szükségünk és már küldjük is Önnek a választott terméket.

Ingyenes kiszállítás

100 000 Ft fölött

Előzetes felmérés

Igény esetén

Garancia

Szakszerű beszerelés esetén

100% Biztonságos fizetés

Online vagy készpénzben